Selectați Limba

RomanianHungarianEnglish

Newsletter

Ofertă de produse

Certificat

Compari, ghidul tau autentic de shopping

Garanție

BH Fitness Garantie

 

 

Producător :                             Am predat aparatul susnumit pus în funcțiune și în stare impecabilă.

 

Denumire produs :

 

Nr. fabricație :

 

Utilizare produs :

 

Denumire cumpărător :                                                       Sport8 RO

 

Adresă :                             Am predat aparatul susnumit în ambalajul original, în stare impecabilă.

 

Telefon :

 

Data achiziției :

 

Valabilitate garanție :                                                          Sport8 RO

 

Pus în funcțiune de :                                      Accept condițiile de garanței și service.

 

 

 

 

Cumpărător

 

SPORT 8 RO – în calitate de comercializator – oferă garanție timp de 12 luni de la fata completării prezentei CERTIFICAT DE GARANȚIE, pentru aparatele de profil cardio și fitness, comercializate de el. Din această categorie fac excepție aparatele de domiciliu cardio și fitness puse în funcțiune în sălile fitness, pentru care nu se oferă nici un fel de garanție. Solicitarea de garanție se poate valida prin prezentarea CERTIFICAT DE GARANȚIE și a facturii aferente, ambele în original. Excepție fac produsele BH Fitness, pentru care se oferă garanție de 2 ani pentru utilizarea la domiciliu.

 

Condițiile de garanție:

 

Ne asumăm garanție pentru toate aparatele de tip cardio și fitness comercializate de SPORT 8 RO, precum repararea acestora în timpul perioadei de garanție. Garanția nu are legătură cu drepturile de consumator ale utilizatorului. Asamblarea aparatelor cardio profesionale (pentru săli de fitness) pot fi efectuate numai de către personalul de specialitate al Sport 8 RO!

 

În caz de avariere:

În cazul în care cumpărătorul solicită o reparație, aceasta se va efectua în termen de 15 zile de la notificarea în scris cu privire la defecțiune, sau în termen de 30 zile, prin garantarea unui aparat de schimb pentru această perioadă. În cazul în care produsul nu poate fi reparat, se poate solicita schimbarea acestuia pe un produs identic cu cel defectat. În cazul în care partea obligată la oferirea garanției nu efectuează reparația în termenul stabilit mai sus (15 sau 30 zile lucrătoare), sau reparația nu poate fi efectuată, cumpărătorul poate repara defecțiunea pe cheltuiala părții obligate (până în suma corespunzătoare normelor maghiare), sau poate solicita repararea de către o terță parte.

 

Notificarea defecțiunii:

Cumpărătorul trebuie să inspecteze produsul imediat după achiziționare, și să notifice eventualele defecțiuni imediat, la service-ul de reparații, în formă scrisă.

Cumpărătorul trebuie să prezinte Certificatul de garanție service-ului de reparații, prin scrisoare, fax sau e-mail.

Cumpărătorul este obligat să își notifice reclamațiile imediat după constatarea defecțiunii.

De la prima sesizare a defecțiunii până la finalizarea reparației produsului, acesta nu poate fi utilizat. Vânzătorul nu răspunde de daunele provenite din utilizarea unui produs defect.

 

Locul reparației:

Service-ul nostru de reparații va cădea de acord cu cumpărătorul în ceea ce privește transportul produsului la fața locului, contra cost, iar transportul se va efectua la termenul stabilit de comun acord. În cazul în care cumpărătorul nu se află la locația specificată în momentul transportului, cheltuielile de re-transportare a produsului, precum transportul acestuia în service, vor fi suportate din nou de către cumpărător. Produsul reparat în timpul perioadei de garanție va fi transportat de către personalul de la service.

 

Garanția își pierde valabilitatea în următoarele cazuri:

  • În cazul în care defecțiunea este cauzată din cauza utilizării neconforme, a unui accident sau a unei suprasarcini, sau dacă tensiunea nu este asigurată în mod echilibrat (220V +/- max. 5%)
  • În cazul în care defecțiunea a fost cauzată de un utilizator supraponderal față de limita de greutate
  • În cazul în care nu sunt respectate instrucțiunile din manualul de utilizare sau nu sunt folosite produse de întreținere adecvate
  • În cazul în care aparatul a fost reparat în mod neprofesional sau a fost pus în funcțiune/reparat de către persoane neautorizate (în cazul aparatelor pentru sălile fitness, acestea nu au fost reparate de către personalul Sport8)
  • În cazul în care defecțiunea a fost cauzată de depozitarea inadecvată sau de un defect elementar
  • În cazul în care nr. de fabricație nu corespunde cu nr. specificat pe certificatul de garanție
  • În cazul în care defecțiunile aparatului au fost cauzate de efecte mecanice sau chimice externe
  • În cazul în care defecțiunea a fost cauzată de amânarea notificării către service
  • Garanția este valabilă doar pentru primul cumpărător și nu este transmisibilă
  • Garanția nu este valabilă pentru piesele care se uzează prin rotație
  • . În cazul în care defecțiunea aparatului a fost cauzată de asamblarea eronată, iar reparația poate fi efectuată doar prin schimbarea unei piese, atunci costul piesei și onorariul aferent înlocuirii acesteia, vor fi suportate de către cumpărător

 

. În vederea evitării utilizării inadecvate, vom anexa un manual de utilizare aferent aparatelor. Vă rugăm să respectați cele cuprinse în acest manual, deoarece pentru utilizarea neconformă acestui manual, din care pot proveni defecțiuni, nu oferim garanție, costurile de reparație ale acestora fiind suportate de cumpărător chiar și pe durata perioadei de garanție.

 

Efectuarea lucrărilor de întreținere (ungere cu silicon, verificarea legăturilor dintre șuruburi, alte setări) vor fi sarcina cumpărătorului. Cheltuielile care provin din întârzierea lucrărilor de întreținere și care cauzează defecțiunea produsului, vor fi suportate de către cumpărător chiar și pe durata perioadei de garanție.

 

În cazul aparatelor fitness profesionale (pentru sălile de fitness), firma noastră va putea încheia, la cerere, un contract general de întreținere, astfel asigurând funcționarea continuă a aparatelor și durata de viață lungă a acestora.

 

 

 

Condiții de garanție după expirarea perioadei de garanție:

În baza tabelului de tarife unic valabil și emis de către SPORT 8 RO, care conține:

  1. Taxa de livrare –taxa unica in Oradea,în afara orașului în funcție de km 
  2. Lista exactă și detaliată a pieselor
  3. Tariful de muncă pe oră
  4. Taxa de constatare a defecțiunii (în cazul în care aparatul nu poate fi reparat pe loc)
  5. Taxa de întreținere obligatorie.

 

 

Notificarea defecțiunii se va efectua la adresa, telefonul, faxul sau adresa de e-mail de mai jos a comercializatorului:

 

Sport 8 RO/Oradea,str Iosif Vulcan Nr8 

Tel: 0771307644

 

E-mail: info@bandadealergare.ro

 

 

 

 

Defecțiune:

______________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Data notificării:

Data preluării pentru reparație:

 

Motivul reparației:______________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Descrierea reparației:_____________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________

Valabilitate garanție prelungită cu perioada de reparație:

Data predării aparatului reparat:

 

 

                                                      Instalator

Defecțiune:

______________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Data notificării:

Data preluării pentru reparație:

 

Motivul reparației:______________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Descrierea reparației:_____________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________

Valabilitate garanție prelungită cu perioada de reparație:

Data predării aparatului reparat:

 

 

                                                      Instalator

Defecțiune:

______________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Data notificării:

Data preluării pentru reparație:

 

Motivul reparației:______________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Descrierea reparației:_____________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________

Valabilitate garanție prelungită cu perioada de reparație:

Data predării aparatului reparat:

 

 

                                                         Instalator

 

Producător :                             Am predat aparatul susnumit pus în funcțiune și în stare impecabilă.

 

Denumire produs :

 

Nr. fabricație :

 

Utilizare produs :

 

Denumire cumpărător :                                                Sport 8

 

Adresă :                             Am predat aparatul susnumit în ambalajul original, în stare impecabilă.

 

Telefon :

 

Data achiziției :

 

Valabilitate garanție :                                                   Sport 8

 

Pus în funcțiune de :                             Accept condițiile de garanței și service.

 

 

 

                                                                               Cumpărător

Creare magazin online