Categorii
- Noutăți
- Promoții
- VITAMIN PLUS CADOU
- Benzi de alergare
- BH Fitness banda de alergare
- Life Gear banda de alergare
- OMA banda de alergare
- Bicicleta de camera
- BH FITNESS Aparate profesionale
- Bicicleta spinning
- Bicicleta eliptica
- Aparate vibromasaj
- Aparate De Vaslit
- Aparate cu greutati libere
- Banca de exercitii
- Banca de Forta
- Aparate profesionale
- Aparate multifunctionale fitness
- Aparate multifunctionale Crossover
- Cadru fitness multifunctional
- Accesorii aparate multifunctionale
- Gantere si accesorii
- Exercitii interactive
- Banda de alergare accesorii
- Aparat pentru inot
Știri
Ofertă de produse
Istoricul firmei BH
Compania BH S.A. a fost înființată în 1909 și a debutat ca producător de produse din oțel în nordul Spaniei. Denumirea BH provine de la BeisteguiHermanos care în spaniolă înseamnă Frații Beistegui. Debutând în 1919, Frații Beistegui, Domino, Juan și Cosme au început să aplice experiența lor din industria oțelului la pedalele de bicicletă, acesta fiind începutul unei lungi istorii în sănătate și fitness.
Astăzi, Grupul BH este un brand global multilateral cu unități localizate mondial și care a rămas dedicat calității și tehnologiei de vârf. Departamentul BH Fitness a fost creat în anii 1960 ca răspuns la cererea crescândă pentru echipamente fitness de calitate, în cadrul căreia BH a înființat BH Exercycle S.A. Acest departament produce și exportă echipament fitness. Cea de-a doua fabrică, BH Exercycle de Mexico a fost înființată în Mexic în 1992. În prezent, există 3 unități de producție localizate în Mexic, Portugalia și Spania cu filiale în China, Franța, Germania, Mexic, Olanda, Portugalia, Taiwan, Marea Britanie și Statele Unite.
BH exportă în peste 65 de țări pe cinci continente și compania deține 11 branduri globale: BH Fitness, BH HiPower, BH Proaction, Bladez Fitness, ION, Shiatsu, Viva Fit, Ulti-MATE Garage Pro, Ulti-MATE Garage, Ulti-MATE Storage și BH Bikes. BH Fitness deține drept de proprietate asupra șase organizații de design localizate în Franța, Germania, Italia, Japonia, Spania și S.U.A. Organizațiile de design stabilesc noi inovații pentru a crea o imagine unică și stilată a BH Fitness.
BH Fitness se centrează pe asigurarea calității, a tehnologiei de vârf pentru varietatea desăvârșită de nevoi a clienților, de la entuziastul preocupat de exerciții obișnuite până la clubul de fitness deschis nonstop. Având unități certificate ISO 9001, echipe dedicate asigurării calității și cercetării & dezvoltării inovative, BH Fitness rămâne lider în industrie centrat pe dezvoltare continuă și depășirea așteptărilor. Noi considerăm că fitness-ul îmbunătățește viața clienților și menține sănătatea lor prin utilizarea tehnologiei moderne și design-ului avansat în aparatura fitness.
1909
Se înființează compania BeisteguiHermanos S.A., cunoscută mai mult sub denumirea de BH, dedicată inițial industriei de arme
1919
Odată cu sfârșitul Primului Război Mondial și obținând experiență semnificativă în tratarea oțelului, BH și-a redirecționat priceperea de producție spre biciclete
1935
BH câștigă prima cursă de ciclism Vuelta a Espana (și obține apoi încă șase titluri)
1969
Grupul BH începe afacerea BH fitness prin extinderea tehnologiei de tratare precisă a oțelului și combinând tehnologia electronicii cu cea a aparaturii
1975
Sunt produse primele aparate de exerciții, în mod specific bicicletele staționare de exerciții
1980
BH devine prima companie ce introduce o bicicletă de exerciții cu vibrații (”Vibrocycle”)
1985
Se înființează compania Exercycle S.A. cu scopul centrării producției pe cererea crescândă pentru echipamente de exerciții de uz casnic. Compania a debutat ca fabrică independentă focalizată pe export
1987
BH devine prima companie care introduce afișajul electronic la produsele pentru Europa
1988
Introducerea unui sistem hidraulic reglabil nou pentru aparatele de vâslit
1990
BH devine prima companie cu afișaj ce asigură simultan indicarea funcțiilor de bază (distanță, calorii arse, timp, viteză)
1990
BH achiziționează Peugeot
1990
BH înființează Cycleurope ce se axează pe brandurile de marketing pentru uz casnic Bianchi și Gitane
1992
BH introduce pe plan mondial prima bicicletă de exerciții de uz casnic cu sistem de frânare magnetic
1995
BH introduce folosirea aluminiului la produsele fitness de uz casnic
1996
BH produce prima Bicicletă Spinning europeană
1997
BH utilizează un motor AC cu control de viteză variabilă pentru benzile de alergat profesionale, asigurând fiabilitate sporită
2001
Se achiziționează Bladez și devine BH America de Nord
2005
BH produce și lansează pe piață linia de asamblare a camerelor de depozitare Ulti-MATE
2006
Se înființează Taiwan BH Asia Ltd. pentru acoperirea piețelor din zona Pacificului inclusiv Japonia, Coreea, Taiwan, Hong Kong și Australia
2006
BH este sponsorul oficial de echipamente al emisiunii The Biggest Loser UK (Celmai mare învins MB)
2007
BH elaborează sistemul ”Plug &Run”
2009
BH sponsorizează echipa din Turul Franței și obține tricoul galben în 8 etape consecutive
2010
BH este prima companie care vinde platforme de vibrare marilor comercianți
2011
BH lansează linia TH Strength pentru echipamente de forță
2011
BH introduce Triatlonul BH
2011
BH anunță i.Concept- o linie de produse cardio pentru brandurile noastre de uz casnic și comerciale cu ajutorul tehnologiei Apple. Sănătate și distracție deopotrivă
2012
BH achiziționează EasyMotion, biciclete ecologice cu asistență la pedale și începe distribuirea în S.U.A.
2012
Trei atleți BH se califică la Jocurile Olimpice 2012 de la Londra
2012
Se depășește Recordul Mondial Guinness la alergatul pe bandă cu o bandă de alergare BH Fitness SK 6900
2012
Atleta BH de origine suedeză Nicola Spirig câștigă o medalie olimpică de aur la Triatlonul pentru femei